Onsdag/varit hemma typ

Onsdag.

Ja, jag skrev ju här imorse gjorde jag. Det blev att jag slumrade till en stund till, det va inte fel vill jag lova!

Så när jag vaknade gick jag in och åt mat, gött!

Sen kom mamma hem från jobbet, då va jag tvungen att ta på mig andra kläder än drällkläder, va tvungen att

åka till Apoteket..

Sen efter det blev det raka vägen hem igen! Himla skönt, så har jag ja inte gjort ett skit i stort sett faktiskt.

Har varit helt jäkla hängig heeeela dagen och e fortfarande det, det e inte kul!

Kramperna i magen har försvunnit lite grann, värken i armarna e kvar.

Inte nåt kul detta, men imorn så SKA jag till praktiken faktiskt, så blir det punkt slut.

Ska lämna en liten julklapp som e från skolan. Så ska jag fixa 2 planteringar som ska med hem oxå.

Nu ska jag sätta på en film och glo på iaf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0