Onsdag/Praktik/Smink mm

Onsdag.

Idag så va det praktik igen då... idag va det inte så kul, gjorde bara planteringar.

Sen hem, då gick jag till Tommy och Nathalie =) Va där en stund, kollade på tv.

Sen åkte jag och mamma till Gunnel för att hämta allt smink mm som va beställt =) Äntligen!!!!

Jag fick 2 gåvor denna gången =D en mascara och en ögonfransböjare =) Att de visste att min mascara håller på

att ta slut haha =P Så ska lämna Sofias grejer till henne imorn och Tina vet jag inte när hon ska få dom, om 

vi åker dit nån dag lr om hon hämtar det. Men de finns här hemma iaf =)

Har precis pratat med Emelie och Kevin =) Det verkar som att Kevin kan hämta oss i Trollhättan på fredagsnatten

men får reda på svaret imorn, så jag håller tummarna.

Emelie skulle höra av sig imornkväll. Så hoppas allt e kanon!!!

Isåfall blir det BACKSTAGE för hela slanten!!!

Nu kollar jag på t och hostar och har mig... ska snart fixa mat tills imorn så det e klart, sen en sväng in i duschen.

Sen ner till mitt rum och kika på film, denna kvällen blir det att kolla på film själv... Mattis va här i Söndags

och igår =) Ha det niiiiice!! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0