Onsdag/Praktik/Matteplugg

Onsdag.

Idag när jag satt och åt frukost på praktiken så hejade Sussie på en som kom in i affären, jag reagerade

" fasen va det lät som Andreas" haha och det visade sig att det va Andreas =D Det tyckte jag va kul! =D

Så gick omkring och pratade med han en stund, han köpte med sig en liten blomma till Josefine.

Ville han skulle stannat längre, vlev lite tråkigt när han drog =(

Men men, tiden gick rätt fort sen ändå, kom lite kunder då och då, jag fixade mammas present och köpte 3 st

röda jättefina julkulor som jag ska hänga i fönstret =)

Sen så fick jag gå in till stationen från Molins Garden, för Kristian hade somnat i soffan så han kom vid halv 7 till

stationen istället =P men det va inte kallt för min del, hade ju min tjocka vinterjacka, mina varma skor och

lovikavantarna! =)

När vi kom hem så käkade vi chokladfudgetårta =P och sen räknade matte, fattade inte mycket.

Nu sitter jag här med spränghuvudvärk och ska slänga in en gratäng i ugnen, måste ju ha mat på praktiken

imorn. Ska kolla på tv oxå, blir sent uppe har jag bestämt. Är trött men tänker inte sova än! har ju inte fått

göra nåt kul än ikväll !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0