Onsdag/hemma

Onsdag.

Idag blev det ingen praktik för min del, har jobbiga kramper i min mage =( och det värker konstigt i mina

överarmar =/ fan. Så nu ligger jag här i soffan med både täcke och filt på mig.

Hoppas att det blir bättre under dagen. Men det blir att åka till praktiken imorn iaf =)

Man blr ju rätt gött rastlös av att bara ligga här! rööööv!!!

Jag har slått in katternas julklappar iaf =P haha. De ska ju oxå få julklappar tycker jag allt.

Nu ska jag se om det går att vila lite grann.






Kommentarer
Postat av: Art By Tina

Åh fina Ozzy! (var tvunngen att visa för Kristian). Som bakat kakor idag, kan tro att jag blev förvånad när jag kom hem och hela huset luktade choklad.



Jepp, den rosa klänningen blir det, tillsammans med en massa pärlhalsband, ett par nya skor jag köpte och en snygg frisyr a la Emelie=)

2009-12-16 @ 16:53:21
URL: http://trueborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0