Måndag/Skola/Överby/Städning

Måndag.

Åkte till skolan som vanligt idag, satt och väntade på ett tråkigt Luciatåg, det va himla dåligt.

Sen så va det rast sen så gjorde vi Svenska prov och sen så slutade vi.

Gick nog bra på provet, hoppas jag på iaf. Jag och Emma åkte ut till Överby =D Skulle hitta en klänning

som jag ska ha på Sex And The City kvällen, jag e glad, för jag hittade en!

Så skulle jag hitta en julklapp till Mattis, vi bestämde idag att vi ska byta. Men han ville helst inte ha nån pryl

för det har massor av sa han, men något ätbart möjligtvis sa han haha!

Men det blev dyra små chokladbitar så köpte jag ett te oxå =) Luktade iaf gött, va i en fin burk =)

Så det får la man hoppas på att han blir nöjd med, kostade en del men skit samma =)

Emma köpte en hög med saker, lite julklappar och saker till sig själv.

Nu har jag precis ätit mat, gött! Nu e det städning både i huset och mitt rum som står på schemat, sen

in i duschen sen får la jag se va jag hittar på =)

Jag har redan fått 2 st MMS av Andreas på Ellen haha, och de åkte utomlands igår =P

Men det e ju så söta kort =) har ändrat på mobilen så ena kortet e bakrundsbild och det andra e skärmsläckare =)

En sån här klänning köpte jag Fast helsvart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0