Måndag/Idiotlärare/Slappa

Måndag.

Idag så åkte man till skolan som vanligt, skulle göra matteprov, läraren har lovat att jag ska få sitta själv i ett

rum när jag ska göra prov. Så jag gick till det rummet jag brukar sitta i, så sa ajag till han att jag sitter där.

Då helt plötsligt så fick jag inte sitta där, utan jag skulle sitta i klassrummet ändå.

Jag har svårt att göra matteprov när jag hör massa annat ljud runt omkring mig, hör folk prata, minsta lilla.

Då blir jag helt okoncentrerad och glömmer allt, verkligen ALLT!

Så då blev jag så förbannad att jag slängde mig på bussen för att åka hem och göra provet en annan dag.

När jag kom till Drottningtorget så ringde pappa och hade fått hört detta av mamma, så då sa han att jag skulle

åka tillbaka till skolan så att han då skulle få prata med idiotläraren som e trögast i hela världen, enligt mig.

Så han fick prata med pappa, när pappa förklarade hur det låg till så ja då fattade han.

Då fick jag äntligen gjort det där hemska provet, han rättade det och jag fick G. Så nöjd, ingen mer matte i

hela mitt LIV! Att vissa kan va så tröga!! Faaaan va irriterad jag va asså! helvete.

Men nu e jag hemma, hungrig som ett as, inte ätit nåt sen igår, så jag ska göra potatisgratäng och kött i

marinad nu =D då blir Angelica glaaad! =D

Så har jag även namnsdag idag =) Angelica , så mormor ringde och grattade mig och sa att jag skulle få lite

godis, så jag och mamma köpte det, tänkte det att en dag gör väl inget, har ju faktiskt inte ätit godis på 2 veckor!

Jag som brukar äta det varje dag haha!

Min kväll blir lugn, det som e så hemskt gött e att jag har studiedag imorn! =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0