Lördag/Tacos/Kronan

Lördag.

Idag så åkte jag till Emelie så lagade vi tacos! så gott, åt så vi sprack typ haha!

Sen började vi göra oss iordning inför Philips fest, klädde ut oss till tomtar med våra tomteklänningar som

mamma sydde till oss för typ 2 år sen hehe. satt perfekt! Jag va rocktomte.

Det va la rätt så trevligt på den festen, sen så körde Rockard mig, Emelie, Mathilda och Carro oss till Kronan.

Vi skulle in innan 23 tiden för då hade vi fritt inträde =)

Det va inte mycket folk då, men det fylldes på väldigt fort, så det va riktigt knökat på Kronan.

Det va askul denna gången, herregud! haha! Vi dansade på Lilla chenen så kom Christian och drog tag i mig och

lyfte upp mig och bar omkring på mig, sen bar han tillbaka mig till chenen haha. Det va lite flummigt.

Sen när jag och Emelie skulle upp för trappan så gick jag in i en och det visade sig vara Mattiaz-bögen från

programmet Ullared, haha. men men.

Sen så va jag och Emelie ute för hon skulle röka, då kom Mattiaz-bögen fram till oss och frågade om vi hade

en cigg till honom, faaaaan va bögigt han pratade haha!!! Så stod han med oss och pratade o så.

Så kom även Mathilda och Carro oxå, så vi stod och pratade och spelade med som fan med honom haha.

Han sa att han och hans tjejkompisar va inhyrda, och ja det fatade man ju. Jag spelade med och frågade om

han hade pojkvän, då svarde han " Ja det har jag faktiskt, men det e så sjukt jobbigt, för typ alla killar kommer

fram och vill typ hångla med mig och så typ asså" haha! Sen så sa han" men gud tjejer ni e så snygga, bara så ni

vet, vi tar en puss på munnen på det" så gav han oss en puss på munnen var! hmm.

Sen sa jag " Ja men då får la vi ta ett posekort på oss två då" han sa " Ja men gud ja, kom igen nu posar vi"

haha helvete va bögig! hahahaha!

Trodde fan jag skulle skratta ihjäl mig efter det asså hahahahahaha!!!!!

Men som sagt det va himla kul på Kronan igår, besökte baren himla ofta iaf, gött =)

Mattiaz





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0