Lördag/Jobb/Hemma

Lördag.

Idag så har jag jobbat. Tiden gick fort idag som det brukar göra på lördagar, det e gött.

Jag fick stå i kassan hela tiden, det gillar jag =)

Sen kom pappa och hämtade mig så åkte vi hem. På kvällen kom Ann-Chatrine, Leif, Ingvar och Marianne hit

på middag. Jag va hemma hela kvällen, så jag åt jag oxå, det blev potatisgratäng, kött, köttbullar och

grönpepparsås =D gött!

Sen kollade jag på tv, men bara en liten stund, somnade i soffan till filmen 28 Dagar. Va väl trötter då hehe.

Så vaknade jag vid 00.00 igen då de andra åkte hem, så somnade jag om och vaknade 03.00 av att pappa

gick i sömnen haha! Då gick jag ner till mitt rum och la mig och sov.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0