Fredag/Praktik/Backstage

Fredag.

Idag så va det praktik, tiden gick hemskt fort med tanke på att vi hade mycket att göra hela tiden.

Så kom mamma och hämtade mig kl 18. Så åkte vi hem och jag hoppade in i duschen direkt och sen göra mig

iordning. Blev klar runt 20 tiden, så hann till och med kolla lite på Idol =) Jävlar helvetes satan!!!! Erik fanskapet

vann! Det e feeeel! Calle skulle ju vunnit!!!!!!! 

Sen åkte jag vidare till Trollhättan för skulle ut med ett par kompisar från skolan, Amanda,Martina och Linnéa =)

Vi drog till Backstage =D Helt underbart trevligt ställe!!! Passar mig precis!

Men det värsta e att vi blev med på kort =S och det va ett normalt och 2 flummkort =S haha!

Han har inte lagt ut de än men han gör la det snart.

Sen så kom mamma och Philip och hämtade mig, när jag satte mig i bilen så blev jag astrött!

Så halvsov nästan hela vägen hem. Men som sagt, Backstage blir det absolut fler gånger!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0