Trevlig onsdag

Onsdag.

Idag har jag och Sabina varit med Philip när han kollade lägenhet.

Förmodligen så blir det hans, så då får jag hans rum, får ju iaf större än min stuga då blir det till att

måla om och inreda precis som jag vill =)

Färgtemat kommer att va svart, vitt och vinrött.




Puttes födelsedag.

Ikväll blev jag, Sabina och Philip bjudna till Putte och Mailene på grillning

eftersom han fyller år idag.

Va riktigt trevligt faktiskt =)

Blev även lite party party!






Tog ett kort på mina fina blommor =)

Sådde de för ett bra tag sen och nu är de riktigt fina.









Kommentarer
Postat av: Tina

Kul att du också bloggar! Se till att hålla den levande så blir jag en trogen besökare=)

2009-08-06 @ 23:04:03
URL: http://trueborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0