Seg Måndag

Måndag.

Idag så åkte jag och mamma till Kristian och åt mat med honom,

det blev friterad kyckling och ris! =)

Sen drog man hem,slappade och duschade.

Runt halv fem bar det av till Vara igen för att jag och Sofia skulle på teorilektion.

Det va en kort visit där för att det va bara info denna gången, så ska dit

några måndagar i rad nu.

Nästa tisdag så ska det kanske va riskettan, va inte helt säkert.

Övningskörde hem från Vara, gick kanon!

Sen va man över hos Tommy och Nathalie en sväng.

Nu blir det la till att kika på film och greja i rummet med saker.

Imorn bär det av till Källström och fixa färg till väggar och hyllor! =)

Kommentarer
Postat av: Tina

Vilken tur att det fanns mat kvar till mig när jag kom hem=)

2009-08-18 @ 00:29:31
URL: http://trueborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0