Praktik

Torsdag.

Idag har jag som sagt varit på Praktiken igen =) Va rätt kaos imorse, bossen hade kollat fel

på shemat så hon va i Falköping, hon trodde att Sofia skulle jobba tidigt men Sofia skulle börja 13:00.

Så där satt jag och kom inte in i affären på nåt vis, ringde henne men inget svar.

Sen ringde hon som tur va, så fixade hon så Gunnar kunde öppna så fick jag va själv där

och få iväg begravningsgrejs och beställda buketter, det gick fint men va ändå rätt så stressad!

Efter praktiken åkte jag till Kristina på lite fika faktiskt..

När man väl kom hem så va det fixa mat till morgondagen och sen in i duschen och nu sitter jag här

och kollar på film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0