Lugn Måndag

Måndag.

Idag blev jag väckt av mamma och Ellen för vi skulle åka till Kristian och äta hos honom.

Det blev Tacos! Gött! Sen gick jag,Kristian,Ellen och Sabina till lekparken för Ellen ville dit,

efter det så gick vi och köpte glass.

Sen har man bara varit hemma, jag och mamma sydde de små gardinerna,sen fick vi ett

ryck och åkte och köpte några panelgardiner och fransgardiner =)

Vi tog upp kräftburarna idag,det hade kommit 20 kräftor bara över natten, Andreas fick med de hem.

Nu blir det film =)

















Kommentarer
Postat av: Tina

...vilken tur att ni hade sparat lite tacos till mig. Annars hade jag fått tårar i ögonen.

2009-08-11 @ 23:08:22
URL: http://trueborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0