Lång lång Måndag

Måndag.

Idag då så va det första riktiga skoldagen med lektioner, bläää, va rätt segt tycket jag iaf.

Gick igen lite inför projektarbetet, jag ska jobba ihop med en tjej som heter Madde som går frisör

vi har redan kommit på vad vi vill göra, hoppas bara att det går bra =)

Sen efter skolan så gick jag och Emma till Espresso House och köpte oss Frapino och kaffe.

Så gick vi till resecentrum där min buss skulle gå ifrån denna dag till Vara för att jag skulle till

trafikskolan på teorikurs. Det va la okej,lite segt men va rätt lugnt så.

Sen gick jag till Kristian och Tina så åkte vi hem till Bitterna, käkade mat, sen vandrade jag till

rummet och började äntligen måla den röda väggen =D wohoo!

Blev riktigt nice vill jag lova, kan kanske behöva måla den en gång till, men det får vi se när den har torkat.

Imorn blir det sen hemkomst igen...ska nämligen på Riskettan, lika bra att gå på den så e det avklarat.

Men det jobbiga e att den e på 3 timmar.

Men, men det ska la gå.  

Ne nu ska jag bege mig in i duschen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0