Jobbig Torsdag

Torsdag.

Skolsn idag då, va inte alls kul vill jag lova. Runt 12 tiden fick jag asont i huvudet där smällen

träffade, riktigt jobbigt, va typ halvt väck, våran rektor är utbildad sjuksyster så biträde rektor

tog mig till henne så hon undersökte lite, men hon tyckte att jag ska åka och kolla upp det

hos en läkare imorn, så det är bara att göra det, så rektorn sa att jag ska va hemma imorn, så pappa

ska ringa till vårdcentralen tidigt imorn.

Hoppas att det går bra!

Har fortfarande ont i huvudet tyvärr =/

Efter skolan åkte jag till Philip =) Sara och Christian va där, Emelie och Bella kom oxå =)

Köpte pizza oxå, mummmms! Hawaii!

Pappa, Tommy, Andreas och Fredrik va snälla och bar ut de stoooora ekskåpet ikväll från rummet

så jag slipper ha det haha =D

Så jag har torkat ur fönsterna och dammsugit lite lätt.

Nu måste jag ta och hitta nåt ätbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0