Friluftsdag mm

Måndag.

Idag så hade vi friluftsdag, hemskt tråkigt, vi gick jääääättelångt ju! till Slätthult.

Där va det rugby, frisby, fotboll och en slags annan variant av brännboll, men det goa va att vi slutade ett!

Så jag hann med en tidigare buss till Vara, så gick till Kristian en sväng =)

Sen runt halv fem va det dags att gå till teorilektionen, den va rätt okej idag.

Sen när man kom hem så lagande jag mat och gossade med mina gullepluttar ^^

Sen gick jag ner och målade den andra dörren och dörrkarmen, så nu e ALLT färdigmålat =D

Imorn kanske pappa hinner hämta den nya garderobeb sa han =D jippie!

Så då kan jag ju fixa den på kvällen =) så får man se vad man mer ska göra där imornkväll.

Pappa ska få upp gardinstången och krokarna till draperiet iaf =)



Imorn ska jag åka med Tina och Kristian till Tinas mormor =) ska hälsa på Musse och Mimmi! =D

Två kattungar som hennes mormor fick av mig =)

Har inte träffat de sen de flyttade från mig ju.


Men men, nu ska jag kika film och sen sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0