Aktiv Tisdag

Tisdag.

idag gick jag upp runt 11 tiden, gick in och kikade på tv lite grann.

Sen började jag att tvätta och ordna på disken, sen dammsög jag hela huset.

Sen blev jag hungrig och då så lagade jag god mat, det blev ris och korvstroganoff =)

Sen kikade Kristian förbi en snabbis, han skulle vidare till Green och hjälpa till att måla

hans hus.

Äntligen så kom mamma hem så vi kunde åka till Källström och köpa min färg =D

Tog tid att välja den röda färgen vill jag lova, man måste ju va noga ju.

Så det som blev köpt där va mörkröd färg, vit färg, grå färg, svart färg, roller och penslar, så nu jäklar

kan jag få börja måla snart!

Så när vi kom hem så började jag måla hyllorna svarta =) blev kanon!

Kom nyss hem från Philips lägenhet, har hjälpt till lite där, mest diskat dock, men ändå =P

Nu måste jag äta, är assssshungrig!






Kommentarer
Postat av: Tina

Snäll lillasyster som hjälper storebror.

2009-08-19 @ 14:42:42
URL: http://trueborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0